Известие

Collapse
No announcement yet.

Втвърдяване на волана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Втвърдяване на волана

    Преди няколко часа излезнах и на 1-вия завой още волана ми се втвърди за 3-4 секунди едвам взех завоя.После почна да насича.Ту за стотни от секундата се втвърди, ту за 2 3 секунди много гадно.Все 1 нямам хидравлика.Рейката ми е пукната но тече много малко и може би на 1 месец веднъж да трябва да долея малко.Преди 3-4 дена долях течност и има ... отново я проверих и даже е малко над максимума.Не се чува нито виене нито стържене.Не се чува и виене от ремъка.Не тресе волана.Колеги дайте някъкви идей, че имам 1 седмица да го оправя, че тръгвам на път.А ме е страх на дълъг път да тръгна така.

  • #2
    Колега аз имах подобен проблем , само дето постояно нямаше хидравлика , а само когато подам гас и развие над 1000/1200 оборота , след смяна на хидравличната помпа се оправи колата .Дано бързо да я оправиш
    Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
    Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

    Comment


    • #3
      При мен няма значение уборотите... постоянно насича то ако само насичаше толкова не се усешта но като се втвърди можеш и да пропуснеш някой завой. Колко вървят тези помпи 2-ра ръка ?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Nikolov Покажи съобщение
        При мен няма значение уборотите... постоянно насича то ако само насичаше толкова не се усешта но като се втвърди можеш и да пропуснеш някой завой. Колко вървят тези помпи 2-ра ръка ?
        Така както го обясняваш че нама разлика в шума и въртенето при различни обороти работата отива на рейка пък и какво означава леко пукната.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Така както го обясняваш че нама разлика в шума и въртенето при различни обороти работата отива на рейка пък и какво означава леко пукната.
          Означава е е пукната но течът не е голям и не се налага да наливам много и често а най-много на месецът веднъж и то малко.Ако е от рейката немисля, че ще се втвърдява няма причина просто от нея според мен.

          Comment


          • #6
            Колега една рейка втора ръка струва от порядъка на 100лв. Твоята е пукната, нем няма да се занимаваш да сипваш масло. Труда е според зависи масйтора, и после един реглаж на предница, уравненито отива към 200лв..
            Ако имаш хидравлично масло и все пак няма хидравлика е от помпата.
            Щом имаш масло на макс, не виждам какво друго освен рейка да е!
            Вземай една втора ръка и си свиркай!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Рейка.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Колега една рейка втора ръка струва от порядъка на 100лв. Твоята е пукната, нем няма да се занимаваш да сипваш масло. Труда е според зависи масйтора, и после един реглаж на предница, уравненито отива към 200лв..
                Ако имаш хидравлично масло и все пак няма хидравлика е от помпата.
                Щом имаш масло на макс, не виждам какво друго освен рейка да е!
                Вземай една втора ръка и си свиркай!
                Не те разбрах много ако имам хидравлично масло и няма хидравлика е от помпата ? А ако пак имам масло значи е от рейката ????
                Рейка 2-ра ръка струва от 150 до 200 г/д ако искараш късмет с оферта може и 120 да вземеш.Бях решил да си купувам но майстора ми който се занимава с колата (мой приятел) каза, че и неговата е била спукана той има ГТВ обаче е била много пукната и е наливал често и по много и е нямал проблем с хидравликата само с липсата на масло по често и ме отказа от закупуването предложи ми да изсчакам да почне да тече много и тогава да я сменя защото найстина сега се търпи не е проблем да сипвам на месеца веднъж.Каза ми, че и други са карали с пукнати рейки по доста време само трябва да се долива и на мен ми звучи логично.Тече супер малко наливам си когато трябва в момента има на макс масло защо проблема да е в рейката ? В помпата ми звучи по логично някък си ... другата седмица каза, че ще я види, че сега няма свободно време и ще пиша.А и прочетете 1-вия коментар след темата момчето само е сменило помпата и се е оправило.Днеска я пробвах и е точно както при него аз не бях забелязал добре.Когато карам над 1200 уборота няма проблем върти се но когато пусна на свободна или падне под 1000 уборота се завърта супер трудно имам чуството, че ще го искъртя волана.
                Last edited by Nikolov; d.m.y г., 10:48.

                Comment


                • #9
                  wyржи със свинска опашка пукнатото и ще се оправи

                  Comment


                  • #10
                    Колега, казваш че след седмица ще пътуваш, после казваш, че другата седмица приятелят ти ще я погледне, щото нямал време сега. Няколко човека ти казаха рейка...
                    Ако бях на теб вече щях да съм в сервиз. С хидравликата шега не бива, опасничко си е. Успех с отстраняването на проблема, пиши после какво е било.
                    И нищо лично ама "убороти" не ти ли изглежда странно изписано?
                    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                    Comment


                    • #11
                      Ами да другия петък тръгвам за В.Търново а от Димитровград ми е доста далечко.Като му е препълнен сервиза с коли как да я погледне... за това ми каза другата седмица но знае до кога трябва да я оправи а не ми се дава на друг нямам доверие вече бях при един (алфа майстор) който уж само с алфи се занимава и го усетих на време, че ме лъже и т.н. не ми се рискува.Ще остане до понеделник вторник пред вкъщи пък ще му мислим до тогава.Колегите казаха рейката но аз ако знаех, че е от нея нямаше да пусна темата за това пуснах да чуя и други мнения и расъждения.И да прав си Обороти е явно в бързането го пиша така без да се усетя.
                      Last edited by Nikolov; d.m.y г., 11:22.

                      Comment


                      • #12
                        Рейката сега тече малко, но след седмица-месец ще тече стабилно, минал съм го този път.
                        - Ако в казанчето, хидравличната течност ти е на макс и въпреки това нямаш хидравлика на управлението, е помпата.
                        - Ако хидравличното масло е намаляло и хидравликата на управленито не сработва, рейката е за смяна и това е решението.

                        Пишеш, че течността е на макс и хидравлика нямаш, еми гарантирано е от рейката ако е така.
                        Аз си намерих от форума в цветущо здраве за 80 лв, като човека на крака ми я донесе. Гледаш да няма омазнявания/омаслявания.

                        При мен губеше масло леко, и се събираше в маншона...отначало ведбъж на месец доливах, след това веднъж на три дена!
                        Нензам как да ти го кажа по ясно, губиш ли течност и хидравликата не сработва, то рейката е за смяна. Ако не губиш течност и пак нямаш хидравлика е помпа (втора ръка 40 лв). Сменяй и забравяй за проблема, намери си друг масйтор. Когато ми се случи на мен, след обаждане веднага ме вместиха. ТОВА Е УПРАВЛЕНИЕТО НА КОЛАТА КОЛЕГА!

                        Сменяй рейката и си чук. Казах ти как да разбереш от кое е, отиди на свестен майстор. За рейка повече от 100лв е много, бол коли на части има!
                        Last edited by rusiq86; d.m.y г., 11:27.
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                          Рейката сега тече малко, но след седмица-месец ще тече стабилно, минал съм го този път.
                          - Ако в казанчето, хидравличната течност ти е на макс и въпреки това нямаш хидравлика на управлението, е помпата.
                          - Ако хидравличното масло е намаляло и хидравликата на управленито не сработва, рейката е за смяна и това е решението.

                          Пишеш, че течността е на макс и хидравлика нямаш, еми гарантирано е от рейката ако е така.
                          Аз си намерих от форума в цветущо здраве за 80 лв, като човека на крака ми я донесе. Гледаш да няма омазнявания/омаслявания.

                          При мен губеше масло леко, и се събираше в маншона...отначало ведбъж на месец доливах, след това веднъж на три дена!

                          Сменяй рейката и си чук. Казах ти как да разбереш от кое е, отиди на свестен майстор. За рейка повече от 100лв е много, бол коли на части има!
                          Ами става дума за казанчето с червена капачка и волан на нея там доливам не разбирам много и незнам кое е хидравлична течност и хидравлично масло мислех, че говорим за едно и също млад шофьор съм и не съм навътре все още.А относно цената на рейката аз под 100 не съм намирал.Тук като си търсех преди да се откажа да си купя един колега ми предложи за 200 , 2рия за 150 , 3тия за 120.Майстора по моя преценка е свестен познат ми е доволен съм от него имам му доверие най-важното.Благодаря за коментарите задължително ще пиша след ремонта.

                          Comment


                          • #14
                            В раздел продава, има доста на части, от всички 156-ци са еднакви рейките колега, независимо от двигателя.
                            Търси и ще намериш, казанчето е точно същото от дясно се пада като погледнеш откъм коша.
                            Маслото се нарича хидравлично масло.
                            Рейката е, в раздел продава, почваш да звънниш на обявите и питаш. Имаш и лично
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #15
                              Eee, ми щом на човека от рейката на ГТВ-то е текло яко и по много и не е имал проблем, значи проблем няма явно... Нали..?


                              То тая система е толкова сложна и с толкова много компоненти, че като се позамисли човек, или е рейка или е помпа... Ама след като сам се убеждаваш, че не е рейка въпреки мненията на повечето тук, не виждам какво ти остава освен да смениш помпата, а после ако не си бил прав - и рейката

                              Comment

                              Working...
                              X